My blog has moved!

You should be automatically redirected in 6 seconds. If not, visit
http://nadot.my
and update your bookmarks.

Pages

Thursday 6 November 2008

Welcome November....

Before I start, I would like to wish happy birthday to my two very dear friends, Amal (0211) and Suhaily (0411). May Allah bless you guys and Love ya !!

Time just passed me by like a tornado and suddenly November came. It has been almost two months since I left Edinburgh and it seems like some of the memories have started to fade away. Glad that I took a lot of pictures there which I can look at whenever I feel like it.

My workloads have started to pile up and being my usual last-minute-self, I haven't start a thing. Plus, as a new lecturer, my other new-lecturer-colleagues and I kene jadi invigilator untuk final year exam UiTM and kene jage 10 kali exam. Every exam takes 3 hours, mati ke tak..adoi la...

Di tambah lagi dgn my brother's wedding. Luckily cuti baru je diluluskan utk 14th Nov (next friday) coz have to drive my brother ke rumah pengantin perempuan kat kedah. Untuk kenduri at our place, aku x mintak cuti coz simpan cuti utk raye haji and krismas... ye la...baru start keje, cuti pun sikit je la...

Agak kecik hati coz ade org persoalkan nape I x amik cuti bile kenduri kat belah lelaki...tensen je.. dah le abg aku yg x sabar2 nak kawin, aku lak baru masuk keje, haruskah aku sanggup di bebel oleh ketua program sbb nak mintak cuti byk walaupun baru masuk keje sebulan lebey.... Siap ade cakap nnt aku kawin xde org nk tolong lak...ewah2.. Like I did nothing la for my brother... sabar nadot..jgn emo...huhuhu

So, ape pun... for those yg rajin bace my blog ni, jemput la datang kenduri kahwin along aku on the 22nd November dkt dewan komuniti near my house...sape2 yg nk dtg tp tatau tempat, do msg me ke..emel ke.. ape2 la....

Ade cousin datang rumah...so, later! :)

3 comments:

amalz_nyam2 said...

tenkiu darlingss for the wish...i heart u mmuaxxxsss....windu mau beronggeng2 same kamu...

insyaallah aku pegi abg kamu kawen...

saba ye dotss, pedulikkan aje ckp2 org tu, yg penting ko tau ape yg ko buat kan...tak rugi sesen pon kan...

okies take care dear...daa

aizuddin said...

biar aku je amik cuti!hahaha

nadot83 said...

windu kuar2 dgn kamu juge amal....bile nk berkerox??.. huhuhu.. tp tu le..slagiabg aku x kawin, mmg tak dpt le nk beronggeng wiken..

thanks amal... hihi

ok gak din..ko amik cuti, ko tlg mak aku eh utk kenduri tu... hohoho