My blog has moved!

You should be automatically redirected in 6 seconds. If not, visit
http://nadot.my
and update your bookmarks.

Pages

Thursday 5 April 2007

Dah dpt surat TPM!!!

Alhamdulillah....
dah dapat pun surat scholar TPM last friday....
dapat further study oversea, ausie or UK...
tp aku mintak uk le kot coz dkt ausie xde pun course yg aku nak...
kene amik coursework, so uk je la ade...



sekarang nih aku dah apply 3 uni...exeter n belfast dah bg email offer, tp belum official lagi la...later br diorg anta kat umah...
edinburgh lak diorg suruh anta letter of motivation...dah seminggu lebey dah...nx week kene anta..tp aku x buat2 lagi...xde idea...huhuhu...
kalo jadi, insyaAllah bln 9 aku gi la mane2 tempt aku dpt...



tp tuh la...byk lagi bende kene settle...borang penerimaan pun tak terisi lagi...huhuhu..rabu dpn kene anta..suke tul tangguh...



ape pun..korang doakan aku ek...
nk baring jap b4 gi tusiyen...flu la...
papai...

0 comments: