My blog has moved!

You should be automatically redirected in 6 seconds. If not, visit
http://nadot.my
and update your bookmarks.

Pages

Wednesday 17 June 2009

I couldn't sleep!!huhuhu

It's 5.15 am currently, and still, I could not sleep. Dah bergolek ke depan belakang tonggeng somersault sume pun x leh gak. Tadi mlm lps mkn ubat nampak bintang dah...tapi bile baring, mate jd segar lak...

So, ni br je lps amik ubat batuk yg ade antihistamine to make myself sleep. hope dpt la tido coz kene bgn awal gak (10.30..huhu)..haishh..

P/s: dapat mc lg utk hari ni..yeay!!..

3 comments:

kakteh said...

haha.. beshnyer dpt mc.. ;p

danzaimar said...

nadot..sejak bila ko pandai amek ubat batuk ni??hahahaha..kan aku dh ckp, jgn amek 'benda' tue...kang overdose kang!!!hahahahha

nadot83 said...

takde takde..aku pandai kontrol..xde overdose nye...high sket2 je...hoho